Thursday 18 August 2011

Majlis Bukak Pose

Mmg malas nak pg majlis berbuke bsama TIMBALAN MENTERI PENGAJIAN TINGGI kat dsg.Sudah lah mlm 2 ade test CTU.Adoiii.Mmg tension sikit.menjalani kehidupan sbg student part 1 mmg meletihkan.Mujur komander2 BPC ok daripada komander2 ko lain.Ade jugak ye orang yang perasaan dirinya ye hencem sangat.Aku paling ANTI dengan mamat komander ni.Bajek hencem.Sudah ade makwe buat lar ade makwe dah.Ini tidak.Nak jugak pasang spare.Memang aku anti sampai graduate lar.heheheh.Padan muka.Tak dinafikan abang2 komander kesatria negara hencem..hahahah.Aku paling minat ngn sorang mamat but minat je.tak lar sampai nak ubah STATUS yang terulung nie.hahaha.Lepas habis solat magrib,aku n the geng pun kluar dri dewan nak isi perut yang sememang sentiasa lapar.Sudah lar tak sedap tapi telan jugak coz nak g jawab test.Adoyaiiii.test nie 1 hal lg.soalan dye memang agak2 mencabar bg orang tak study like me.hahaha.But alhamdulilah.Boleh jugak aku menjawab ye.Dah lepas habis test aku ajak member2 minum bubble.Bez sangat2.Hidup ini tak akan hepy without Bubble T.hehehee

No comments:

Post a Comment

Thank you for reading this entry :)